Meumvita

En helt vanlig blogg om mig, mina tankar, familj och min vardag!

Skit dag!

Kategori: Allmänt

Idag mår jag inte bra!
Ont i ryggen, grinig, trött, fantasilös... you name it!
 
Jag vill men "kan" (fogarna) inte ut på äventyr med E. Jag leker så gott jag kan här hemma med honom men jag känner mig så otillräcklig! Jag vill göra så mycket mer! 
 
Tvn har varit på i omgångar, men vill ju inte att han ska lära sig att titta för mycket på tv redan nu:(
 
Tvättmaskinen är min räddning just nu, där sitter han och kollar på skummet och vattnet som åker runt, runt, runt....
 
Jag har plockat undan hemma, håller på att tvätta, tagit hand om disken, ska värma lunchen snart, laga middag, dammsuga....
 
Jag vet inte vad jag kan göra mer men känns inte som jag gör nog! E är lite gnällig och sover oroligt, klängig på dagarna så fort jag sitter ner... 
 
Drar mig såklart inte för att göra nåt men jag orkar inte att "strutta" runt varje dag...
 
jaja... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: