Meumvita

En helt vanlig blogg om mig, mina tankar, familj och min vardag!

Jag är inte bitter!

Kategori: Allmänt

Igår när jag gick och la mig så tänkte jag på mitt inlägg igår och mådde lite dåligt! 
 
Jag tycker inte att ALLT är skit och jätte jobbigt alltså, även fast de flesta av mina inlägg typ handlar om detta... Men till mitt försvar så är det ju så mycket lättare att skriva av sig saker som är jobbiga... För mig iaf... 
 
Min lilla E gör mig glad 24/7 även om han gör mig galen på samma gång! Tänk om jag inte haft honom? Tänk va mycket jag skulle missat då! <3 <3 I början hade jag ju svårt att fårstå den där omedelbara mamma kärleken till honom men nu 9 ½ månad senare skulle jag ALDRIG någonsin kunna vara utan honom! 
 
Ibland när han sover går jag in och måste pussa på honom bara för att han finns<3
 
Så tro inte att jag alltid gnäller eller ogillar min livssituation,
även om det ibland kanske kan låta så!
 
E har börjat med lite nya ljud nu: lala lala la la, och typ läspar samtidigt som han räcker ut tungan lite lätt och skrattar samtidigt! Mycket roligt! Och dreggligt!
 
Can't compare our connection with
anything that I've experienced of felt
If we give each other time and space
we can land in what we call harmony

Kommentarer


Kommentera inlägget här: