Meumvita

En helt vanlig blogg om mig, mina tankar, familj och min vardag!

En helt vanlig dag

Kategori: Allmänt

E har "gått tillbaka" till sitt gamla jag... Han sover 2 ggr om dagen utan problem igen.. Skönt att slippa bråka:) MEN om han sover något längre på morgonen så sover han en gång eller det går att hålla han vaken en hel förmiddag med andra ord men då måste jag hitta på nåt, tex öppna förskolan. 
 
Jag håller mig mest hemma nuförtiden... Sorgligt, jag vet! Men anledningen är mina fogar! Jag tog en lite (med betoning på LITEN) promenad med E idag för det är så fint väder, jag har så ont nu så... eller jag har "lagom" ont med tanke på att M inte kommer hem på ytterliggare 1½ timma. Jag drar mig ju självklart inte för att hitta på nåt, jag kan gå en halvdag på stan osv meeen sen kan jag inte röra mig:)
 
Jag ser definitivt inte fram emot smärtan av en till förlossning men jag ser så sjukt mycket fram emot när denna graviditeten är över och jag kan vara "normal" igen...
 
Idag kände jag mig lite löjligt ledsen för vi sålde den "gamla" vagnen idag... Vi har ju köpt en Phil & Teds syskonvagn så vi använder den som singelvagn nu till E och då kände vi att vi behöver ju inte ha kvar Brion längre... Men vagnen är det första vi sålt eller gjort oss av med från Es bebis tid så kändes lite tungt känslomässigt... Fånigt eller inte?
 
Nu börjar E vakna till så ska svepa i mig mitt kaffe lite snabbt nu...
 
Tack för titten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: