Meumvita

En helt vanlig blogg om mig, mina tankar, familj och min vardag!

Jobbig vecka...

Kategori: Allmänt

 Denna veckan är/har varit sjukt jobbig för mig!
E började nån dag förra veckan att vara super duper svårsövd på dagen igen... Jag som har varit så tacksam hela sommaren att det bara varit att lägga han i sängen så slocknar han själv... Men icke längre! 
NATURLIGTVIS!
 
I måndags tog det mig 1½ timma att söva han på fm och 2½ timma att söva på em...
Så i tisdags bröt jag ihop TOTALT! Dels så sov han ända till 7.20 på morgonen och det var ju iof skönt så men sen gick det inte att söva honom på fm, då tänkte jag att AHA han är i övergångsperioden då han bara behöver sova en gång/dag!
Tillslut somnade han 13. ETT! Den natten sov han hela natten igen:)
Igår hade jag tänkt ha han vaken hela fm så han fick sova efter lunch men han va sååå trött så han slockande vid 9. men fick bara sova 30 minuter för jag skulle till a6. Sen tog det jätte lång tid att söva honom igen på em! 
Nu sover han och det tog ca en timma... Jag är helt slut! 
Jag känner att jag testar med allt! Han SKA somna själv,så enkelt är det! Jag vägrar va en sån mamma som MÅSTE vagga honom, gå med vagn, styka han på huvudet.... whatever!
 
Jaja, nu är det jobbigt ett tag men jag försöker se det positivt att han sover ju jätte bra på nätterna! förutom inatt men tror det var fullmåne för han sov typ till ett sen vaknade han 1-2 ggr/timma men iof vaknade han inte för dagen förren 7.40 så... Jag är glad för sömnen och vilan jag får på natten!
 
Imon ska vi på ultraljud<3
Jag känner fladder och börjar få "växtvärk" i magen<3
 
Nu ska jag göra mig lite kaffe och njuta av tystnaden:)
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: