Meumvita

En helt vanlig blogg om mig, mina tankar, familj och min vardag!

Två saker...

Kategori: Allmänt

...som jag tänkt dela med mig av!
 
Det tråkiga först!
Jag blir så arg!
Betyder familjeparkering ingenting??Vi var på Maxi idag M, E och jag.... och det fanns en familjeparkering kvar... där ställde jag oss... Inget konstigt... Inget konstigt alls! När vi kommer ut så ser vi hur ett 60+ par ställer sig på parkeringen snett mittemot.. de tände en cigarett, de va det närmsta till familj de hade.. ALLA som har barn ser ju snett och gnäller på alla som tar upp dessa parkeringar utan att ha barnvagn, skrikiga barn, barn som smäller upp dörren utan att tänka sig för... Både jag och M är så himla svenska! Vi satt där i bilen, bittra och gnällde i vår egen ensamhet om hur dumma folk är. På bilresan hem kunde ingen av oss släppa detta och tror ni inte att det står en bil i princip i vägen för oss då så vi knappt kom in på vår boende parkering, och va gjorde vi då, jo, gnällde lite till i vår ensamhet.
 
Jag ÖNSKAR SÅ att jag vågade säga nåt nån gång! NÅN GÅNG!! Hur svårt ska det va! Visst, hallå farfar det handlar om familje parkering men jag anser att rätt ska vara rätt iaf! 
 
Vad tycker ni? Överreagerar jag?
 
Nu till det roliga!
Men också sorgliga!
Jag såg precis en film som är så sjukt bra och jag vill rekomendera den till alla jag känner...
The Other Woman, med Nathalie Portman.
My God vad jag älskar den filmen! Tänker inte berätta nåt om den utan se den själva... Lip stunder finns iaf! så gripande....
 
That's it for this evening folks!

Kommentarer

  • Susanne Rask säger:

    Hehehehe ja hade sagt till ja de kan du ge dej på...
    Bett dom dra fort som fan fast med andra ord som är värre...:))))

    Svar: Hahaha... Jag kan mycket väl tänka mig detta Susanne;)
    meumvita

    2012-07-28 | 19:15:29

Kommentera inlägget här: