Meumvita

En helt vanlig blogg om mig, mina tankar, familj och min vardag!

En ny dag!

Kategori: Allmänt

Igår ställde sig E upp själv för första gången<3
Han ställer sig utan problem när han håller i våra händer men igår när han badade så tog han tag i kanten och ställde sig:) M ropade på mig så jag kom rusandes och han gjorde det igen:) 
 
LYCKA<3
Vår lilla kille börjar bli stor!
 
Funderar skarpt på att skaffa en hobby... Jag har aldrig riktigt varit intresserad av nåt men känner att jag nu om nån gång måste lära mig att inte titta på tv varje gång jag får en lugn stund. Funderar på att lära mig sticka eller virka, är det vuxen poäng på det?

Kommentarer

  • Liselott säger:

    Åhh, varför är det så långt avstånd?! Vill ju träffa er oftare ju. Det hinner ju hända så mycket med Elliot mellan gångerna som vi träffas. Han börjar verkligen bli stor nu. Nära också nu till 1-årsdagen :) Kram!

    2012-09-27 | 09:53:10

Kommentera inlägget här: